مصاحبه آرشیو خبر ها
از بردِ ناپولی سرخوش هستیم، بازگشت کلودیو هم در داخل و هم در خارج از زمین فوتبال به ما کمک کرده است

از بردِ ناپولی سرخوش هستیم، بازگشت کلودیو هم در داخل و هم در خارج از زمین فوتبال به ما کمک کرده است

خوان کوادرادو یکی از بهترین بازیکنان این فصل یووه بوده است. هر زمان که مکس آلگری به او میدان داده موثر ظاهر شده است و عمکلرد خوبی به نمایش گذاشته است. وینگر کلمبیایی یوونتوس امروز در وینوو در مصاحبه با خبرنگاران از شرایط کلی تیم، اهداف و روحیه ی بازیکنان بعد از برد ناپولی صحبت کرد که خلاصه ی آن در ادامه آمده است.

 

یک شنبه ی بابِ دل...

 

پس از پیروزی روز شنبه حالا بر روی ابرها پرواز می کنیم و سرخوش هستیم. یک همکاری و اتحاد واقعی بین اعضای تیم وجود دارد و همه بازیکنان همدیگر را حمایت می کنیم. شکست ناپولی همواره برای ما مهم بوده، اما نتیجه این بازی به تنهایی برای عنوان قهرمانی کفایت نمی کند.

 

اهداف شخصی...

 

من از نحوه ی شروع فصلم بسیار خرسند هستم. هر زمانی که از من خواسته شود چه زمانی که بر روی نیمکت بازی را آغاز کرده باشم و چه زمانی که از سوت نخست بازی در میدان باشم برای همراهی و مشارکت با تیم آماده هستم. این حقیقت برای هر بازیکنی در تیم صدق می کند. ما به توانایی هایمان ایمان داریم، به کیفیتمان آگاه هستیم و هنوز باید از جنبه های زیادی بهتر شویم. در مقایسه با همین مقطع از فصل گذشته مصمم تر و با هدف تر فوتبال بازی می کنیم و می توانیم در طول فصل نیز پیشرفت کنیم.

 

خوشحال از بازگشت مصدومین...

 

بازگشت کلودیو مارکیزیو هم در میدان و هم در بیرون از زمین بازی به ما کمک کرده است. گونسالو ایگوایین بر روی کاری که انجام می دهد متمرکز است، او دیشب می دانست که همه چشم ها به او خیره هستند. گونسالو بازیکن شگفت انگیزی است و در خط حمله یک قدرت برای محسوب می شود. وظیفه ی من و بقیه ی بازیسازهای تیم است که او را حمایت کنیم و تا جایی که امکان دارد موقعیت های گلزنی برای او فراهم کنیم. نتیجه ی روز شنبه نتیجه ی مهمی بود و موقعیت خود را در صدر جدول با اختلاف قابل قبولی نسبت به حریفان نگه داشتیم.

 

لیون...

 

به دیدار روز چهارشنبه با لیون نزدیک می شویم. باید به این بازی مانند بازی های دیگر لیگ قهرمانان نگاه کنیم، حتی به مانند بازی فینال. خوشبختانه از حمایت هواداران خود در این بازی برخورداریم. هدف ما در حال حاضر رسیدن به جزء 16 تیم نهایی لیگ قهرمانان است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: